Powered By Blogger

Wednesday 31 October 2012




jauh di sudut hatiku...


Assalamualaikum...

apa khabar mujahadahcintaku?
hari ini aku tidak tahu apa yang harus ku coretkan dalam ruangan dirimu kerana akal ku kosong dan hati ku terasa mati....
jadi..benarkan aku membiarkan jari ku menari-nari di ruang kecilmu untuk melepaskan luahan hati kecilku...
mujahadahcintaku...
dalam beberapa ketika ini, terlalu banyak perkara yang terjadi.. akal ku seperti mati untuk membuka simpulan masalah yang kian menjadi...

kosong............
maaf, aku sudah tidak mampu meneruskannya...
Biarlah pengalaman semalam mengajar aku erti tarbiah..
cukuplah kali ini aku tersungkur dgn namanya erti sementara..

Mujahadah Cintaku..
Akalku ligat imanku tunduk akur..
Aku redha apa pun yang berlaku..
biarlah diriku dibeli dengan harga nilaian iman..
biarlah diriku dilamar dgn perjuangan..
hati ini bakal ku rawat..
ku ubat ia dgn cintaNya..
semoga aku kuat hadapi ujian ini..
semoga aku bisa lagi menjadi muslimah..
jika ditakdirkan akan terus menanti..
jika tidak??
biarlah kenangan di pintu tarbiah..
Mujahadah Cintaku..
Kuatkan hatimu menghadapi ujian dariNya..
amin

No comments:

Post a Comment